طريقه تقديم طلبات التوظيف الي وزاره الماليه المصريه-موقع وزاره الماليه الالكترونى حيث سيتم فتح تقديم طلبات الوظائف فى الوزارة من خلال الموقع الالكترونى من الجمعة 25 فبراير الى 14مارس والذى سيكون اخر موعد لتلقى الطلبات ، يشترط ان يشتمل الطلب على الرقم القومى ورقم التليفون .

رابط تقديم الطلب فى موقع وزارة المالية
http://www.mof.gov.eg/Arabic/MofNews/WhatsNew/Pages/latestnews-a-19-2-11.aspx

إرسال تعليق

  1. الاسم : محمد احمد فراج
    العنوان: 15 شارع عبدالله سليمان متفرع من شارع المزرعه بشتيل البلد
    الموئهل : دبلوم صنايع قسم تشكيل معادن
    الطلب:اب يرعو 2 اطفال بدون عمل ولا دخل شهرى ثابت نرجو من سيادتك ان احصل عبى وظيفه موجزيه نظرا لظروف المعيشه
    رقم التليفون : 0108783003

    ردحذف
  2. اذهب الي الموقع املئ البيانات

    ردحذف
  3. السلام هليكم ورحمه الله وبركاته
    انا شاب ابلغ من العمر 30 عاما حاصل على دبلوم تجاره ولم اتوظف حتى الان وطبعا التعيين عندنا فى اى وظيفه حكوميه صعب جدا جدا او بمعنى اصح اللى ليه واسطه فقط حتى بعد الثوره لسه فيه واسطه ومحسوبيه
    علما بان والدى بالمعاش ووالدتى ربه منزل وشقيقتى مكتوب كتابها ومستنيه جهازها زاى اى عروسه وانا بشتغل باليوميه لسد احتياج البيت لانى انا المسؤل عنه يعنى يوم شغال ويوم لاء وموش عارف اعمل ايه راسلت اماكن عديده وبعت ورقى فى مسابفه لمصلحه الضرائب بس هما عايزين دبلوم 2006 وانا دبلوم 2001 يعنى اعمل ايه او ذنبى ايه انى جيت فى عصر حاكم ظالم يعنى انا والدفعه بتاعتى كلها نموت بقى والا ايه بالظبط يعنى احنا كده مستقبلنا ضاع خلاص حتى الشكوى اللى بعتها لبوابه الحكومه المصريه واماكن كتيره ومحدش رد عليا اعمل ايه ارجو منكم التكرم لحل مشكلتى وايجاد فرصه عمل حقيقيه ولكم منى جزيل الشكر

    ردحذف

 
Top